Nej Pokemón äger allt!!!:D :rambo: :medieval:
Pokemon,Beyblade Ir Yu-gi-oh
Orka slösa pengar på Pokemon! lol!
Jag är nog för stor för det här...... :(
Röstade på PKMN. Gillar GBA-spelen.... Beyblade....... Kai är den enda vettiga. Yu-gi-oh..... vet inget om det... finns en liknande serie: Duel Masters..
SLUTA RETA ANDRA FÖR ATT DE HÅLLER PÅ MED SÅNT!
Ni som är äldre: När ni var mindre höl ni säkert på med nåt typ det här... så håll tyst eller delta vänligt i diskussionen eller... KICK BUTT!!!!!!!!!!
Nån vettig!!! ;) lägg er inte i det andra gillar <_<
håller me KAi e den enda vettiga!!
men tillbaka till ämnet vet fortfarande vad som e bäst (ygo Ir pokemon) :lol:
Trots att jag är ett stort pokemon f*n, så gillar jag yu gi oh mer för att det är så cooooooooooolt! :cool:
Har alltid gillat Pokemon sen jag var 4,nu är jag 10,så ni kan nog lista ut HUUUUUR länge jag har varit ett sånt stort f*n,jag vill ej att dom lägger ner Pokemon,då blir jag helt sårad,mina favoriter,jag är Pokemons största f*n,alltså=POKEMON!
allt det dära trammset är för 3 åringar vakna och skaffa ett liv
jag rösta blankt :D
självklart yu-gi-oh men det finns inga motståndare i närheten :(
PS.om yu-gi-oh är så fjanigt vrför finns det då yu-gi-oh vm då ;)
För att alla fjantar ska ha ngt att spela? :/
Yu-Gi-Gay suger ju Pokemon AEGER ut Yu-gi-Gay ,Det är bara för noobs. Pokemon är mest sålda samlar kort och populäraste !
och om vi gillar yo-gi-oh e det vårt problem !!!!!!! :angry:
Ps.om du inte gillar yo-gi-oh behöver du inte skriva yo-gi-guy för det <_<
Detta tråd är för vilket som är bäst och jag svarade !
alla tycker olika <_<
det vet ja väl men om man gillar yo-gi-oh å han skriver yo-gi-guy så blir jag arg <_<
ehm? Skrev han yo-gi-guy? Ganska stor skillnad på det du skriver och det han skriver .....
va menar du nu då :huh:
yu-gi-oh äger
Guy= kille, individ m.m
Gay= Bög, munter.....
pokémon äger jag hatar allt annat some rival till pokémon. (Ta inte illa upp alla Yugi-oh älskare men jag tycker inte om det)