pokémon äger jag hatar allt annat some rival till pokémon. (Ta inte illa upp alla Yugi-oh älskare men jag tycker inte om det)
Pokemon,Beyblade Ir Yu-gi-oh
ok sp1n du menar så tänkte inte på det :D
Desen: gör inget ,men tycker pokemon är roligare program å spel men yo-gi-oh roligare å spela som kort :cool:
pokemon gillade jag som liten det vill säga 4 år sen.
Jaja, kanske ska sluta vara en " paragrafnisse " :)
Fortsätt gilla om du vill fortsätt ända tills du blir 100 år om du vill !
Älskar Pokémon.
Fattar inget om Yu-Gi-Oh men när jag börjar så kommer jag kanske gilla båda.
Jag tycker lätt Pokémon och Beyblade :D
vad är egentligen Yu-gi-oh?
Har som inte riktigt förstårt det
Pokémon.
yu-gi-oh lätt även fast jag kanske inte älskar det så
Yu-Gi-Oh har så otroligt fåniga röster till karaktärerna. Pokemon är då mycket bättre röster och roligare story som man får följa. Spelen kanske är smått tråkiga men serien är bra ^_^
Yu-Gi-Oh, lätt!
Bey Blade ÄGER ALLT Pokemon är Tråkigt BOOOOOORING Yu- Gi- Oh är hyffsat att se på tv när inget annat är. Go BEY BLADE! Go Drigger F och Master Dragon :) :) :)
↗ till inläggetInte visste jag att du såg yogihoBey Blade ÄGER ALLT Pokemon är Tråkigt BOOOOOORING Yu- Gi- Oh är hyffsat att se på tv när inget annat är. Go BEY BLADE! Go Drigger F och Master Dragon :) :) :)
All dom är sämst
yu-gi-oh lätt
Vet inte :blink:
Jo en bedömning på alla:
Beyblade:Jag har kört det 1 gång och det var Boring!
Yu-Gi-Oh :Jag har aldrig fattat vad det är?
Pokemon:Det enda jag har hålt på med jag fattade inte jag slösade säkert 1000 spänn per år på pokemon kort och jag har över 700 kort :blink: och mina grannar bytte alltid dom bästa <_< men det var 2-5 år sedan.
Pokemon leder med fem röster
men själv gillar jag ju yo-gi-oh :cool:
Jag har aldrig spelat beyblade och inte Yu-Gi-Oh så då måste jag ta Pokemon.
jag vet att det inte hör till ämnet !!!!förlåt mej :(
för dom som inte vet vad yo-gi-oh e så dom slipper fråga:
yo-gi-oh e ett kort spel där man slåss me monster.
varje monster har Defens å Attack styrka.
T.ex: varje spelare börjar med 8000 livspoäng(2000 på tv:en)
spelare 1:
ett monster har 1600 attack 1500 defens
spelare 2:
monster har 1500 attack 1000 defens
då vinner spelare 1 för att hans attack styrka e högre då tar man varjes monsters attack styrka minus varandra å svaret tar man minus sina livspoäng men man kan lägga ett monster i defens läge så då ska attacken vara högre än defensen men man förlorar inte några livspoäng den som får slut på sina livspoäng först förlorar. Men man kan inte attackera om den ligger i defensläge.
Det finns oxå "spell och Trap cards" dom använder man till att förbättra sina monster eller försämra motståndarens monster!!!! man drar oxå kort från en hög varje gång det e dens tur.varje lek har minst 40 kort. Kommer inte på nått mer just nu!!!
yu-gi-oh