Xade Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 jag har skickat in fusk men dem kollas aldrig hur lång tid ska det ta egentligen för att få svar om de vart godkända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det beror på hur mycket ledig tid Admin har skulle jag tro. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 men var det inte FuskaBot som rättar? eller gör admin det manuelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det är klart admin gör det manuellt.. Fuskabot är ju ingen riktig person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 men var det inte FuskaBot som rättar? eller gör admin det manuelt? Om FuskaBot skulle "rätta" skulle det inte vara så jättestora problem att skicka in felaktiga fusk utan att Admin kollar. ;)Däremot skickar FuskaBot ut bekräftelsen. (Om fusket/recensionen godkänts/underkänts.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 för mig gick det deräkt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 det funkar nu... jag leder med fusk denna månad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 För mig har det tagit 1-2 dagar för varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 det kanske beror på hur många fusk man sänt in... jag vänta på svar på 20 fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.