Gäst macke.lars Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Är det ingen som vet hur man kommer vidare från max payne 2 kapitel 8. Är uppe på en vind ovanför en stor sal .En gubbe står uppe en plattform och kastar bomber,kommer inte vidare .HJÄLP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 de ä de sista uppdraget va??? du ska sjuta ner nåra små saker som den gröna saken som han står i hänger i... (svårt att förklara) .. . de ä som små tjocka pinnar .... kolla dom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Är dom inte röda också? Använd Mp5:an så blir de lättare att sikta. Sedan sprinder du bara runt och hoppas över hålen. Om jag inte minns fel så tar det även ett tag innan bomberna han kastar exploderar. Du har tid att sikta då. Var ett tag sen jag spelade dock så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst macke.lars Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Alldeles riktigt,tack för att du svarade.Har skjutit på alla de fästen som håller plattformen,plattformen ramlar då ner på glaskupolen.Men sen har jag bara sprungit runt på kanterna och hoppat över hålen som blir efter granaterna och kommer inte längre.Tacksam för svar MVH Macke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Du ska skjuta ner nåt mer. Är det inte en stor...Grej alldeles ovanför honom? ;] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jo de ä de.. en stor vass sak...den sitter me i fästen om ja inte minns fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst macke.lars Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Tack alla som svarade,har hittat röda punkter på globen som sitter kvar i taket. Nu är det bara att brassa på med kulorna. MVH Macke Tack för en bra sajt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 varsågod,.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg