Det gör nog ondare att dra ut en tand utan bedövning än med
Tandläkaren
Varför fick du inte bedövning? :huh:jag har gjort att det gör on o dra ut en tand, men aldig provat själv ( men jag jhar blivit opererad utan bedövning ( DET gör ont)
jag drog ut en tand i skolan en gång. :mellow:
dom sa att det inte skulle hjälpa så mycket, det var en lite opration så ja skulle ändå bara fått lokal bedövning....(jocke2004 @ 12/01-2005 18:27:51)jag har gjort att det gör on o dra ut en tand, men aldig provat själv ( men jag jhar blivit opererad utan bedövning ( DET gör ont)
Varför fick du inte bedövning? :huh:
Jag har fått bedövningen och det var med spruta.
gjorde det ont med sprutanJag har fått bedövningen och det var med spruta.
Nej. :)
Inte för att va elak men Tutankoopa,du låter som en 6-åring som ska vaccinera sig. :blink:
jag har blivit bedövad i munnen och det kändes knappt..
jag blev bedövad en gång när jag var 6.
nä det är ju det som e meningen me bedövning, att man inte ska känna nåt..... :Pjag har blivit bedövad i munnen och det kändes knappt..
dem tar en spruta och sprutar i tandköttet sen drar dem ut tanden jag har dragit ut med och utan bedövning gör inte så ont...
tips: TA ett hårt tag om stolens armstöd... om det gör ont...
jag menade att att ta bedövningen inte kändes...(Guggo @ 13/01-2005 17:13:39)jag har blivit bedövad i munnen och det kändes knappt..
nä det är ju det som e meningen me bedövning, att man inte ska känna nåt..... :P
Hoppas jag får bedövning om jag ska dra ut tänder någon gån får man välja ? B)
det finns inge dåliga tänder,
utan dåliga tandborstar?
är faktist väldigt obehagligt att ta bedövningsspruta i munnen.det gör inte ont det är bara obehagligt...men det är ju allafall bättre än ingen bedövning alls