Quakerfrog Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag behöber 100% hjläp när jag startar counter-strike står det "STEAM VFS failed to initialize" jsag har 1.5 o d står d vad beror d på ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 kan man få lite hjälp //Kai^ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NanoBot|E Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Läs i det andra hjälp tråden om CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag behöber 100% hjläp när jag startar counter-strike står det "STEAM VFS failed to initialize" jsag har 1.5 o d står d vad beror d på ..? man kan inte spela 1.5 längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 varför då? jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 det är steam som har cs nu o förut så va det WAN eller nåt som hade cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Fixade gör så här .. klicka på START sen SÖK sne sök på STEAm o ta bort alla filer som kommer upp det gjorde jajg så funkade ALLT !!!!!!!!!!!!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 man kan vist köra 1.5 jag gör ju det :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 man kan vist köra 1.5 jag gör ju det :evil: Ja man kan det, men man måste köra på en server som har 1.5 annars så går det inte att köra med 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d@rk Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 http://gruvan.net så nu har ni en 1.5 server ps det är världens bästa server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ska pröva den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.