GFX master Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 jag har inte instruktionsboken på svenska eller engelska, bara franska och spanska, kan någon hjälpa mig att översätta en liten bit av det? det måste ju förstås inte vara HELA instruktionerna, men en liten bit behöver jag ju...
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 Köp en på Engelska och svenska i stället.Vad är det du behöver veta?
GFX master Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Januari 2005 hur sakerna funkar, jag har kollat kontrollerna, men ibland te.x så kan man inte använda turbo, man kan inte skjuta os.v så det behöver jag lite hjälp med...
GFX master Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) nått slagt Racing/shooter spel. åk omkring och skut ner dina motståndare med te.x missiler :evil: (om du inte vet vad det är borde du kanske inte posta... <_< ) EDIT: hmm... råkade sktiva Extreme GIii, det ska vara Extreme G3 racing Redigerat 14 Januari 2005 av GFX master
Rekommendera inlägg