Wizzer Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Ja har Fifa 2004 och Needforspeed undergroun 2 som online spel.... E d värt då att köpa Nätverks Adapter? Sen kan man ju alltid köpa andra spel men d e en annan historia :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Ja det är det värt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Kan ja få lite mer formulerade svar tack.... Typ: Ja d e värt för att bla bla...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 ja de ska duu köpa ! . . . ja har me dom spelen + nåra till...:P .. .fast de ä lite jobbig när man installerar nätverksadaptern.... man kan inte börja spela direkt...:(... . .dom ska skicak en pin kod.. j ahar inte fått min än . . :( :angry: men köp de så kan vi ta nåra matcher på nätet..:P.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Aha...!!, Pinkod!! Får man inte den när man köper spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Hur e Needforspeed underground 2 på online? Kör man bara mot varandra eller kan man ha rank å liknande? :unsure: Sen undrar ja såklart samma sak på Fifa 2004 :D Bara så att ja inte ska ha FÖR stora förväntingar...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 nej.. man får me en kod som göra att man kan regga sej... <_< . .ja vet inte hur de ä.. ja har me dom spelen som sagt men inte kunnat spela änn!. . . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Okej men efter som att du antagligen kommer att få den före mig kan väll du berätta hur d e!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Medal of honnor: Rising sun är kul att spela online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 absolut, Superdypisk.... lakris: ja ja har hört att de ä skit bra.. miun kusin har de... tänkte köpa de men ja köpte underground 2 ist..:P.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag spelar mot min kompis ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 okej..kul.. men hur lång tid tog de för dej att få hem din Pin-kod??? de har tatt en vecka nu o ja har inte fått den än... <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg