polarbjörn Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Hur får man pinkoden. Per epost eller vanlig post eller hur gör dem Tänkte köpa nätverksadapter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 man får de på vanlig post... men de kan ta upp till 30 dagar innan man får de...:( .. de visste inte ja när ja köpte de...så tänk på de.... men ä de nån som mhar lr ska köpa så adda mej.. ja heter: WANGO . . . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Vadå, kan man adda folk när man har nätvärksadapter? ;) Eller menar du på MSN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 central station på nätverksadaptern.... o så,.. finns typ chatt o sånt i de me... o så kan man ju bestämmma om man ska mötas i nått spel :P . . . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Va fräckt! Nu blev ja helt säker på att ja ska köpa den... Villket kap!! :lol: Ett klart köp för mig nu!! Alla som läser detta, köp Nätvärksadapter!! Äntiligen något kul att invistera i.... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 mm jag ska lätt åsså köpa det nu när ni sa det om den "chatten" :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 mm... gör de... de har ja köpt... enda problemet ä att man inte kan börja spela innan man fått en pin kod...:( . . o den tar upp till 30 dagar att få... :(. . Tänk på de ! de gjorde inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
polarbjörn Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 När jag köpte nätverksadapter'n så kunde jag börja spela direkt, jag hade typ 30 dagar som jag kunde spela innan jag va tvungen att skriva in pinkoden. Fast nu har jag fått pinkoden så nu kan jag spela *forever*. Men den där chatten vet jag inte om jag har sett. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag har också Tänkt på att staffa Nätvärks adepter ska nog göra det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 ja ha de redan de e ju skitbra skaffade de i förrgår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fumba Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 hur gör man cover på smackdwon vs raw hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 ja har haft nätverksadapter jätte länge.. men när ja fick min pinkod så funkade de inte att skriva in den .. de stog att de va fel .. men ja kan spela iaf.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg