bubbles Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 vad ska man göra när man klarat 33%? man ska öppna tre dörrar och vrida på en grej och sen ska man putta ner en sten i ett hål och sen ska man gå till baka till det lilla vattenfallet som e vid en stege och så ska man klättra upp där med hjälp av stenen.. men hur får man den tredje dörren att vara öppen längre?jag hinner inte in!! Citera
Dezen Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 Du får träna på det för man kan inte få den att vara öppen längre. Citera
bubbles Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Januari 2005 men jag springer så fort jag kan men den e bara öppen i 3 sekunder eller mindre, så fprt jag kommit ner i trappan så stängs den Citera
Dysfunction Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 men det ska gå...putta dit statyn, spring över knappen och fortsätt spring, spring, spring. Så svårt ska det inte vara. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.