ChillenKid Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jag söker efter program där du kan göra symboler ! Såna som man har på skrivbordet som den bilden man har över texten till ''Den här datorn'' exempelvis. Det går bra med en 2D version men helst en 3D version ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Easy Icon Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
air_boy Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jag tror det går jag är inte säker;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 H4xx0R: Det fungerar ej med paint ! air_boy: Va ? :blink: AeliuS_55: Var hittar jag det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallon-Terror Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Men du... använd Google eller likvärdig sökmotor. "Easy Icon Maker" ger genast en massa svar! T.ex. Download.com Detta är en trial, hela programmet kostar pengar! Testa i femton dagar, sen har du frmodligen tröttnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 H4xx0R: Det fungerar ej med paint ! air_boy: Va ? :blink: AeliuS_55: Var hittar jag det ? Jo men spara filen i namn.ico fasst då får man inte ricktiga ickonfilen men det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 (H4xx0R @ 13/01-2005 21:03:05) H4xx0R: Det fungerar ej med paint ! air_boy: Va ? :blink: AeliuS_55: Var hittar jag det ? Jo men spara filen i namn.ico fasst då får man inte ricktiga ickonfilen men det funkar hur får man riktig ikon fil da :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.