Gäst toxic avenger Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 HAR NI SPELAT DOM HÄRA SPELEN VILKET TYCKER NI E BÄST JAG TYCKER NOG ANDRA.MER KILLAR I ANDRA TROR JAG NOG. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DriverX Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Båda två är astråkiga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 har båda två.. min favorit är tvåan har gjort ut ettan och har alla kapslar och på tvåan har jag kommit dit när man ska vinna över majiin boo har är as svår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 shit jag har inte kört ut hela dbz budokai 1 men jag har alla krigare förutom super sayaman. jag är också på boo.jag kom till han igår men jag orkade inte köra så jag gjorde nått annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 är du på boo när han har fem liv och är så liten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Måste bara få fråga, men är de spelen roliga för det värkar så på er och vad går de ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 om du har läst db och dbz böckerna så vet du... annars så är det som tekken slåss å sånt där fast dom här spelen kan man göra kamehame-ha och andra sånna strål attacker aså en stråle som kommer från händerna eller munnen jag tycker du ska köpa båda fett bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 om du har läst db och dbz böckerna så vet du... annars så är det som tekken slåss å sånt där fast dom här spelen kan man göra kamehame-ha och andra sånna strål attacker aså en stråle som kommer från händerna eller munnen jag tycker du ska köpa båda fett bra spel jag kanske ska köpa ett av dem, men jag har inte läst någon db bok så jag vet ingenting om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jag var på feta boo nu e jag på när han e en liten skit som spöar skiten ur mig.hur klarar man han tro hmm.man får försöka döda han tills det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 har inte spelat nåt av dom !! verkar tradiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg