xelma Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Jag kan inte komma på hur jag ska komma dit? har fattat att jag ska spela på flöjten men var ska jag stå då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 vart är du på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Theo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Ehm... Flöjten ska du inte direkt ha till nått ställe.. Finns ju ett stäle du ska dra me fågeln.. typ 4-5:e slottet... Förklara lite mer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag kan inte komma på hur jag ska komma dit? har fattat att jag ska spela på flöjten men var ska jag stå då?? du ska anvenda flöjten för att komma till 6 templet och för att komma till 5 templet ska du gå till en teleport vid sama plats som templet ins :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag kan inte komma på hur jag ska komma dit? har fattat att jag ska spela på flöjten men var ska jag stå då?? du ska anvenda flöjten för att komma till 6 templet och för att komma till 5 templet ska du gå till en teleport vid sama plats som templet fins :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Han behöver bergis rädda fågeln som man kallar på med flöjten. Den finns ute, i sten, i staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg