Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag kanske ska köpa ett game cube och jag vill veta om det är värt pengarna och om man får nått spel till? Annars så vill jag veta vilket spel man ska köpa. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jo d e värt pengarna! Och om du ska köpa ett spel ska d vara: ToS, ssbm eller mk:dd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Ok men får man nått spel med eller? ps: Jag tycker om Pokémon vilket av dem e bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ja tror man får till Ssbm ( även det spelet som är best ) Och ja det är fett värt pengarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Var kan man få det billigt och vad kostar ett spel i genom snitt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 det är olika, mellan 199:- och 699:-... billigt: www.blocket.se eller SIBA... 750 :- (utan spel/minneskort(en handontroll)) det är lungt värt pengarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Finns det mer en ett pokémon colluseum och vad kostar det/dem isåfall? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 vad jag vet finns det bara ett... men vad det kostar har jag inte en aning om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Köp det absolut,mkt värt priset.Jag köpte min för 899:- i ELGIGANTEN (Stockholm) Men senare såg jag att Siba hade priset 799:- :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Ok :D Men e pokémon spelen bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 jag har förmej att någon har sakt till mig att det komer ut ett nytt pokemon spel till gc men det finns mycke bettre spel en pokemon på gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 man kan köpa paket med olika spel till. Dom här har kommit ut hittils: mario kart platinium pack pokemon colloseum giga pack metroid prime pack zelda pack det är dom jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg