frezy_man Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 min kommentar: jag tycker helt klart gamecube är värt pengarna. Den är ju också billigare än både ps 2 och Xbox. Något som gör Gamecube så härligt tycker jag är laddnings tiderna (inte långa till dom flesta spel). Men framför allt att KONTROLLEN ÄR SÅ j*vla HÄRLIG!. bästa kontrollen någonsin ju (bryr man säg inte så mycket om kontrollen kan man ju köpa pirat men dom är inte lika sköna)! det finns väl lite härliga spel till också så klart. t ex. mario kart, metroid: prime 1 & 2, starfox adventure, smash bros melee (som redan nämts) mfl. som inte släpps till någon annan konsoll! Pokemon spel har jag aldrig spelat så jag ska inte snacka om spel jag inte är insatt i men gillar man pokemon serien så varför inte. Dom säger ju att det är kul! hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) min kommentar: jag tycker helt klart gamecube är värt pengarna. Den är ju också billigare än både ps 2 och Xbox. Något som gör Gamecube så härligt tycker jag är laddnings tiderna (inte långa till dom flesta spel). Men framför allt att KONTROLLEN ÄR SÅ j*vla HÄRLIG!. bästa kontrollen någonsin ju (bryr man säg inte så mycket om kontrollen kan man ju köpa pirat men dom är inte lika sköna)! det finns väl lite härliga spel till också så klart. t ex. mario kart, metroid: prime 1 & 2, starfox adventure, smash bros melee (som redan nämts) mfl. som inte släpps till någon annan konsoll! Pokemon spel har jag aldrig spelat så jag ska inte snacka om spel jag inte är insatt i men gillar man pokemon serien så varför inte. Dom säger ju att det är kul! hade *harkel* Gamecube kostar mindre än Xbox och Ps2 för dom har DVD vilket Gamecube inte har. Laddnings tiderna är ungefär samma på Xbox och Ps2. Kontrollerna, ja vad ska jag säga? Det finns två olika handkontroller. Dom spelen som du anser vara "roliga" och bara finns på Gamecube, så har du helt rätt. MEN. Det finns dock spel till Ps2 och Xbox som inte finns på Gamecube. Ville bara rätta till lite.. ;) Edit:stavfel Redigerat 19 Januari 2005 av 176-671 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Ett riktigt TV spel ska inte ha någon DVD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Finns det mer en ett pokémon colluseum och vad kostar det/dem isåfall? :unsure: Kort sagt sagt GC är bra men saknar online-stöd och dvd som (förmodligen) kommer i den nya maskinen Revolution. Pokemon Coluseum är pokemons största fiasko så om du bara vill ha pokemon köp inte GC. Gc grafikmotor är bättre en ps2:s och har lika många spel som x-box ungefär. Bra spel finns det och gott om.Mario spelen , Resident evil spelen , Mgs tts , Metriod prime 1 och 2 , SSBM. Zelda.Det finns många utsökta titlar men det bästa vore om du väntar till Revolution. Spelen varierar. Players choice spelen ligger på 199-299 kr som bäst. Webbhallen är det mycket prisvärda spel. Du kan även med en freeloader på ditt Game cube spela japanska och Usa spel. Men kan även spela gameboy spel via game boy player. Fyra kontroll portar. En basenhet silvrig med mario kart dubbel dash!! kan du få för cirka 999 kr. Jag köpte min GC i svart på Elgiganten för 799 kr inkl. The legend of Zelda colletors edit med Zelda 1 på Nes och 2 på Nes , även Majoras mask och ocarina of time till N6. Trailer på windwaker medföljer. Men mitt råd vänta till Revolution http://www.nintendo.se För annan information // mvh Mästaren :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Ett riktigt TV spel ska inte ha någon DVD Nej, allt går till överdrift nu för tiden. Pankakor på hamburgeresturanger.. *mummel* [inte världens bästa expempel..] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Min mamma vill inte låta mej köpa ett gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Min mamma vill inte låta mej köpa ett gamecube. säg att du betalar hälften det funka för mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jag köper alla :D mina konsoler själv......och jag har ganska många..... 999kr är billigt för en bra konsol. värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Köp den själv finns från 799 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hej! Det är ju en självklarhet att man BARA måste äga ett Gamacube! Gamecube är ett otroligt ROLIGT konsoll, okey kanske X-box är bättre, men själv så tycker jag Gamecube är OTROLIGT mycket bättre! :D Spel som jag själv tycker är bra till Gamecube är: 1. Animal Crossing (ett måste :lol: ) 2. Harvest Moon A wonderfual life 3. Paper Mario - Thousand-Year Door (också ett måste :rolleyes: ) 4. Legend Of Zelda - Four Swords Och sen en massa till spel, ta det som du tycker verkar roligast! :kung: Hare så bra B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Köp ett GC och Zelda WW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hejsan. Nej, Gamecube var inte värt pengarna. Det var bra i början med handkontrollerna och spelen. Men allvarligt talat... Spel som Kirby, Super mario, Pokémon är för barnsliga. Och tragiskt nog är det bara sådana spel som tillverkas till Gamecube nu för tiden! Om jag hade vetat bättre så hade jag köpt X-box istället. För där är det mycket fler spel som passar min smak. Det är klart. Gillar man sådana spel som görs till Gamecube så ska man köpa det. För det är otroligt sköna handkontroller. GAMECUBE ÄR DYRT att ha med tanke på dom SVIN dyra minnes korten med lite utrymme! :mellow: Vänliga hälsningar, Kixfox. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg