Gäst wozfe Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Om inte gamecube är värt pengarna så heter jag Glenn-Bertil. handkontrollerna är assköna och det finns defenitivt inte bara barnspel till gamecube. Jag vet ju inte vad du tycker men jag tycker i alla fall inte att resident evil 4 är bara för småbarn. Snarare tvärtom. Förresten, minneskorten är inte jättedyra. Ett minneskort på 1019 block kostar 329 (original) och 159 (pirat). Redigerat 16 Februari 2005 av wozfe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 köp med zelda ww det äger kostar bara 999,kr i eb games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Köp ett gamecube och spelet Tales of shmonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Om inte gamecube är värt pengarna så heter jag Glenn-Bertil. handkontrollerna är assköna och det finns defenitivt inte bara barnspel till gamecube. Jag vet ju inte vad du tycker men jag tycker i alla fall inte att resident evil 4 är bara för småbarn. Snarare tvärtom. Förresten, minneskorten är inte jättedyra. Ett minneskort på 1019 block kostar 329 (original) och 159 (pirat). Hejsan Glenn-Bertil. 1019 Block minneskort är inte det billigaste, men det är inte allt för dyrt. Men om man inte behöver ett sånt stort minneskort och vill bara ha ett 59 blocks så måste man betala 200+ KR för det vilket inte är ett acceptabelt pris. Resident Evil serien är en serie med skit spel. Jag har aldrig gillar Zombies eller liknande. Jag nämnde även att handkontrollerna var sköna. Men det tillverkas på tok för mycket skit spel som Mario Party och sånt. Och för lite spel som Timesplitters eller Ghost recon. MVH, Kixfox. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 zelda the wind waker för 999:-. du måste skoja. det är asdyrt. Alla kanske inte gillar resident evil (inte jag heller) men det är defenitivt inget småbarnsspel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Whey (Sorry för att jag tar upp den igen) Jag ska köpa ett gamecube med pokémon colusseum giga pack. Fast jag kan inte hitta var de säljer dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 1019 Block minneskort är inte det billigaste, men det är inte allt för dyrt. Men om man inte behöver ett sånt stort minneskort och vill bara ha ett 59 blocks så måste man betala 200+ KR för det vilket inte är ett acceptabelt pris. 200 kr för 59 blcks memory card????!! vart köper du dina memory card egentligen! köpte min i game o de kostade bara 89.90 kr för 200 kr kunde man köpa ett större memory card(100 nåt block tror ja de var) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Snälla svara var kan jag köpa Pokémon collosseum mega pak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Sorry för dubbel men jag behöver verkligen hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag köpte själv mina grejer från on/off jag fick ett silvrigt gamecube + Mario kart. Jag tycker du ska köpa Gamecube det finns ett stort utval av spel med mycket fantasi :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Gött å ta upp en gammal tråd. Tänkte bara säga att Orginal minneskorten är dyra och kostar nog minnst 300. Fast dom är mycket säkrare än pirat korten eftrsom dina save kan försvinna. Jag har hört många sånna fall, inkl. mig själv. därför har jag nu två stycken minneskort. Sparar på båda två, för säkerhets skull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Sorry för att jag drog upp dem men jag ska ju köpa ett gc så det skulle va bra om jag fick veta var man kunde köpa pokémon paketet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg