Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag har en shinig machamp och den klarade nästan hela pokemon ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) Jag har shiny kabutops och gyaradous (eller hur de nu stavas) och min polare har/hade en shiny charichard....Ursh pokémon namn är inte lätta att stava.. :) Ps jag menar på kort Ds Redigerat 21 Januari 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 visst att en machamp klarar hela liga själv den suger mot Vatten och Sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 visst att en machamp klarar hela liga själv den suger mot Vatten och Sten Wrong, Den är svag mot psychic och flying :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (Evolution @ 21/01-2005 15:29:07) visst att en machamp klarar hela liga själv den suger mot Vatten och Sten Wrong, Den är svag mot psychic och flying :P Kommer inte ihåg allt såntdär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 tänk om jag hade köpt flera revive max revive hyper potion max potion full restore då. är det svårt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megafusk Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Ja :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 (redigerat) nu har jag just startat om mitt sapphire och jag har en shiny trecko Redigerat 21 Januari 2005 av dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 FFFFRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAA??????????? bli hondom shining när man byter över den från pokemon colosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 FFFFRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAA??????????? bli hondom shining när man byter över den från pokemon colosseum Det tror jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Det fatta jag ej heller,det bara blev så..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag hittar dom bara när jag letar.blir dom shiny när man byt från coloseum till ruby och sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg