Gäst Tutankoopa Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Man ser det på färgen,har du t.e.x trott att Houndoom va blåa? Nepp en Houndoom är helt klart inte blå!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Bra,tat lugnt!Det var bara ett exempel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 jagg vill också ha en shiny på leaf green förutom machamp :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Tänk på mig jag har aldrig haft en Shiny förutom Gyarados :cry: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 men jag letade 20 timmar efter en machop och då fick jag en shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jag har aldirg mött en shinych(bara red grados)och jag har spelat 100 timmar på siver 30 på ruby och 20 timmar på FR och aldirig möt en ;) men jag kaske har gort det men inte tänkt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 okej men man har bara tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jag tror att jag mötte en shiny en gång men jag tog RUN :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Aj rå de är jobbigt...jag ska försöka hitta fler shiny typ en gastly och träna den till en hunter (det kommer int bli lätt) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Det är som "kometer" som flyger runt pokémonen som är shiny på colosseum det är re på min ferow i alla fall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) Sorry det blev dubbel inlägg. :( Redigerat 13 Februari 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 SPAMA INTE Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg