Rukario Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 min kompis hitta shiny pidgetto själv så hittade jag shiny zigzagoon och shiny loudred. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Hur många % Var det att man mötte En shiny pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 1% av 386% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Nej det är väl 1 av 8000?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 Hittade nyss en shiny Duskull på lv 28. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Nej det är väl 1 av 8000?! De låter bättre än 1% av 386% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Ja, jag har för mig att det var så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 jag har mött lila wormple 2 ggr... och så har jag haft orange magby... när jag mötte wormple första gången var de den tredje pokemonen jag mötte och hade då inga pokebollar! :D men hittade han en gång till... e nu lila beautyfly! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 rätt så onödigt av mig att vara så upmärksam när jag möter enn pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag har en Shiny Noctowl på pokemon kort :P min syrra hitta en vit howolw som glimmade som honutvecklade.. och jag hade en glittrig cleffa med gröna öron en gång.. och så hitta jag en bäver med fel färger och glimmade på ruby.. eeh :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 jag hat fångat en shiny tentacool på mitt leaf grenn :) och min kompis hittade en shiny zigzagon på han sapphire fast han har utvecklat den :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har Shiny Hitmontop på Guld och på FR har jag shiny Houndoom & Tyranitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg