💬
Logga in
Fuska.se

En Oförglömlig Schen I Ett Spel

123 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Star Fox Assault när Oikonny skriker:

"Uncle Andross!!"

efter en Aparoid har skjutit ner hans skepp.

Nivå 2 · Novis

när sniper wolf dör i mgs1 the twins snake. man börja nästan gråta.helt oförglömligt.eller när psycho mantis dör en väldigt vacker bild av världen :)

I slutet av Zelda Wind Waker när link får in svärdet i ganons huvud och ganon blir till sten.

1 May 2005
Nivå 1 · Novis

när link kommer in i hurule castle för första gången (wind waker)! han är bara såååååå cool när han ba: :huh: eller hur!?

3 May 2005
Nivå 1 · Novis

när man fick se tingle i ww det var bara såååååååååå coolt!!!!!!!!

6 May 2005
Nivå 4 · Lärling

I MGS: Twin Snakes. När Ocelot ska tortera Snake, då snurrar han pistolen å tappar den. :P

7 May 2005
Nivå 3 · Lärling

I MKDD När jag klarade All cup tour i Mirror mode

11 May 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Från början i Zelda OoT när man ksa gå in i Slottet då Ganondorf kommer irdande med Zelda Det är ockås oföglömligt nästan

16 May 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Hmm... får se.. Lite svårt å komma på nån...Men det var när Bowser började tralla runt på Mario Party 6...

Nivå 2 · Novis

när man kör master sword i ganons huvud det glömmer jag aldrig för då gjorde min tjej slut :(

17 May 2005
Nivå 2 · Novis

håller med baranoi det var fett kul

↗ till inlägget

håller med baranoi det var fett kul

Det är ju synd om han ju! Det är inte så lätt med vänster hand! Det är Ninjans fel!
Nivå 3 · Lärling

tycker en annan oförgömig scen e när Corp. Hart dör i Time Splitters 2 o Sargeant Cortez skriker: Nooooooooo!!! :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Sen minns jag en till komisk scen..... Det var när jag spelade SSBM på All-star... Jag var på sista banan....Jag var Ice-climbers.... Då var det en gubbe kvar....Då slog den ut mig.... Men det värsta var...Då var den andra Ice-climber kvar..... Å gissa vad han gjorde?

↗ till inlägget

Sen minns jag en till komisk scen..... Det var när jag spelade SSBM på All-star... Jag var på sista banan....Jag var Ice-climbers.... Då var det en gubbe kvar....Då slog den ut mig.... Men det värsta var...Då var den andra Ice-climber kvar..... Å gissa vad han gjorde?

Nä, vad gjorde han?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Aja, han gjorde mig överlycklig iaf... Väldigt tur vill säga-.-- Han slog ut den sista Mr Game and watch..
↗ till inlägget

Men om den blåa dör, (han man styr) dör väll oxå den rosa?
Nivå 7 · Fuskare

Jo, men det tar någon sekund så den kan hinna slå till den sista. Glöm inte heller att man kan byta klädsel så man kan förvirra polarna i multiplayer =). Continue everyone!

Nivå 2 · Novis

När man äntligen klarar av Ganon i Oot.Jag tyckte att Zelda och Link skulle bli ett par!Snyft! :cry:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nja, byta klädsel kan man väl ändå inte göra....? I sånna fall hur? Jo, som sagt... jag åkte upp i luften... det var så jag skulle dött... Ni vet hur jag menar...Fast nu ska vi inte prata mer om den rötan--- :visslar:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in