frezy_man Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 tutankoopa, skriv bara scener ur GAMECUBE spel, inget annat... vilket forum ska man skriva i om man vill ställa den här frågan om alla spel då? mina favoritER :( : när man klarar normal under två timmar på normal eller hard på metroid: Zero mission (GBA) När Falco kommer i Starfox (GC) Massor med scener från Final Fantasy X b la. När Tidus och Yuna ser på varandra för första gången och när dom (hånglar) eller vad man ska säga i skogen för första gången. (PS 2) När MR. X har kidnappat flickan i KUNG FU (nes). Den är så hård:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Skriv Helst GC spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag tycker när fox pratar med tricy första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jag tycker när fox pratar med tricy första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 varför blev det så många inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 det måste vara när man räddar Tingle från fängelset i Wind Waker!b Jag glömmer aldrig ljudet från Tingles skor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag klarade Tales of Symphonia i morse halv fem. satt dom sista 12 timmarna igår kväll/natt (i sträck). Jag tyckte slutet var jävligt ballt där. Kommer inte att glömma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 När man ser med kikaren upp mot Majoras när han hoppar där uppe komemr jag nästan aldrig att glöma i spelet Zelda majora´s mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Ja... Jag glömmer verkligen inte när han klappar sig själv på arslet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Ja... Jag glömmer verkligen inte när han klappar sig själv på arslet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg