Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 lotto är svårt men kolla på alla spel då? ännu svårare!!! iaf så har jag vunnit 5 poäng på lotto en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har vunnit ammanlagt 159 poäng på lotto! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 GRATTIS KATTEN DU VANN PÅ LOTTERI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Jag fattar inte Admin! Lotto funkar ju inte!! När jag klickar ok så står det Ogiltiga sifror!! Jag har prövat alla olika sifror, men funkar inte för det! Många !!!!! du det händer exakt samma sak för mig det står bara att siffrorna är ogiltliga ellerhur detta händer med mig med jag fattar inte det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x :new_cussing: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Jag fattar inte Admin! Lotto funkar ju inte!! När jag klickar ok så står det Ogiltiga sifror!! Jag har prövat alla olika sifror, men funkar inte för det! Många !!!!! du det händer exakt samma sak för mig det står bara att siffrorna är ogiltliga ellerhur detta händer med mig med jag fattar inte det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x :new_cussing: DET HÄNDER FÖR MIG MED :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 nu kan jag säga hur man gör. ni måste välja minnst 10 nummer på varje rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hej, jag gjorde 10nummer, men jag fick samma svar som de andra *ogiltiga nummer*, hur gör du för att ditt lottonummer ska fungera?? Skan jag skriva typ 3,6,8 o.s.v eller 368 etc.. hur gör du för att det ska fungera? Jag vill testa spelet bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.