Toxic! Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 är det kul eller tråkigt? för jag har tänkt köpa det men jag undrar om det är ett bra köp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 fel forum! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 eller finns det till GBA?det är väl till ps2 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ja de är till gameboy jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 :visslar: oj då!då vet jag inte...för jag har det till ps2 nämligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OrangeGurka Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 är det kul eller tråkigt? för jag har tänkt köpa det men jag undrar om det är ett bra köp? Urbz in the city e ett jätteroligt spel! :D du borde köpa det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag skulle inte gjort det för att jag tror det är som Sims 1 ,segt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibby Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Urbz till Nintendo DS (eller GBA, det är precis likadant på båda konsolerna) är ett JÄTTEBRA spel, som jag rekommenderar att du ska köpa! Det är bra grafik och mycket bra hållbarhet!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg