hadde ni några nära och kära som va i thailand när katastrofen?
jag hadde abslut INGEN som var där.
hadde ni några nära och kära som va i thailand när katastrofen?
jag hadde abslut INGEN som var där.
Nej, hade ingen där men därimot så var dte en från min skola som blev utan föräldrar.
stackarn
jag vet inte om nån som vart där, men en av mina kompisar skulle åkt till phuket när tsunamin kom, men de ändrade sig, tur det...
f*n va synd det moste vara svårt.... :(Nej, hade ingen där men därimot så var dte en från min skola som blev utan föräldrar.
nej ingen jag känner men f*n vad synd om han
En i vårat Amerikanska fotbolls lag gick bort han var ute och snorklade :(
Vår biträdande rektors barns kompis (klarade sig). :(
en i min klass skulle fara dit fast dom ändrade sig därför att de var en fottbolls cup
tänk att klara sig från det.....
Min mosters grannar gick bort deras 12åriga dotter kom hem själv föräldralös :( :(
Alla målarna på pappas jobb skulle åka ditt för att fira en som fyllde 50år det var totalt elva familjer. Men som tur var blev inte resan av.
Lyckå cup? Aja, min mammas kusin var där.en i min klass skulle fara dit fast dom ändrade sig därför att de var en fottbolls cup
Klarade sej...
En i min släkt var där fast hon klarade sig!
en i min skola saknas.. annars är jag liksom inte "drabbad" direkt
och ska den här verkligen vara i debatt?
Nej.*pustar ut* Men en i min klass hade en släkting som blev av med alla kläderna när vågen kom.
msxmsx känner jag, han var där och klarade sig.
det var några som hade jätte tur dom stod typ vi vågen när den kom fast dom klarade sig och dom kommer från skelleftehamn utanför skellefteå som jag bor i.en i min klass kände dom. ingen från vår skola dog.en i min klass mammas chef var där förs på morgonen skrev dom ett sms till dom och sen fick dom ett till där det stod VI BEFFINER OSS NU I EN JÄTTESTOR NATUR KATASTROFF. min vaktmästare dog samma dag men han dog inte av flodvågen utan han fick hjärtinfalk :( :cry:
Kände och kände.
Morsan hade nån arbetskamrat som jag träffat några gånger, står dock forfarande under listan "försvunna". 3 veckor har väl gått sen Tsunami, inte nån större chans att hon lever. Sönderbränd om inte annat.
Sen syrrans barndomskompis och hennes lillebror hade också försvunnit, likandant här. 3 veckor.
när dom e "försvunna" så finns det ialla fall en chans att dom lever.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in