Jellyfish Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 köp spelet rumble & roses (tror det var så) lättklädda tjejer som boxas/wrestling + att det ingår ett par stringtrosor i 100% bommul :P Ett bra exempel på viken kass mansuvenistisk värld vi lever i. Därför kan det aldrig skada med ett parti som FI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Skiter i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 MeM: snarare skulle ja aldrig köpa spel där tjejer slåss och så jag hoppas så otrloligt mycket att moderaterna vinner, då får ni se hur mycket bättre landet blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Xade, går du på droger? När man läser dina inlägg så verkar det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 nej, jag verkar vara den ända friska här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) Dumma laggdator, ursäkta dubbelinlägg Redigerat 23 April 2005 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 frisk är vväll ändå att ta i :P du värkar vara mer kristdemokrat en moderat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Eller Sverigedemokrat/nationaldemokrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 feminist partiet.med gudrun schyman som ledare.ha,när blev hon femenist.jag menar hon ville ju införa mansskatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 frisk är vväll ändå att ta i :P du värkar vara mer kristdemokrat en moderat ;) jag skulle vilja slå ihop moderaterna och KD och kanske folkpartiet så skulle det bli en borglig regering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 feminism är aslöjligt, det är sjukt att man kan se tjejer köra F1 bilar på en reklam, det är en killsport, det finns killsaker och tjejsaker är bara så! tex färger, sporter, sysselsättningar!!! Hatar könsroller.. borde inte finnas! Vad är så farligt om man skulle få en docka eller något liknande som är "tjejsaker" om man är kille? Vill man ha en docka borde man väl få leka med en docka utan att betraktas som konstig osv. Samma sak gäller givetvis för tjejer.. vill hon ha någon "killsak" tex en F1 bil att kunna leka med ska hon väl för i h*lvete få göra det utan att betraktas som tokig! Och när hon blir äldre kan hon köra och tävla i F1. Och vem f*n har bestämt att tjejer ska syssla med vissa saker och killar med vissa?! Det är ju helt sjukt, föräldrarna och samhället påverkar en så oerhört mycket. Som det ser ut nu har vi könsroller och det är något som borde krossas. FI behövs! Feminism! Och varför är de flesta så rädda för kommunismen? Själv vet jag inte om jag skulle rösta på KP men jag gillar kommunismen i grunden. Klasslöst samhälle, alla lika värda osv. Vem har sagt att alla blir lika fattiga? Man kan ju vända på det, alla blir lika rika.. i alla fall så rika så man klarar sig helt utan problem, och det skulle ju vara riktigt bra enligt mig. Varför ska somliga vara stenrika och somliga urfattiga. Varför ska chefer på sina jobb ha skyhöga löner jämfört med sina anställda? Kan man inte jämna ut det så alla får det bra? Det återstår bara att testa hur det skulle fungera i Sverige, jag tror det skulle fungera riktigt bra. Angående de olika partierna så står jag åt vänster. Mest aktiv är jag i Antifascistisk Aktion. Jag är alltså "100 % AFA FJOLLA!" som folk kallar mig. Jag bekämpar fascismen med alla medel! AFA är partiernas motsats. Vi försöker inte plocka några röster, vi försöker inte vara "korrekta", och om media väljer att skriva ner oss, så är det något vi får ta, bara vi uppnår våra mål! Krossa fascimen, sexismen, rasismen, kapitalismen och homofobin! Tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 100% AFA va.. så du går omkring o slår ner folk som resten i AFA gör? AFA har bra ändamål, usel taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.