Gäst Xray Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Måste man ha XboX live för att spela cs på XboX? Kan man spela multiplayer? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Om man inte har live så finns det ett annat alternativ för att spela på internet. Det är inte lika bra och det är inte lika många som spelar där, men det är gratis. Det heter XBConnect, www.xbconnect.com . När du laddat ner det så är det bara att sätta igång och lira. Med det här så kan du inte bara köra live-liren utan cokså spelen som går att spela på system link, t ex Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Det brukar minst vara 4 servrar uppe hela tiden på XBConnect på just Counter Strike. Det är det spel som de kör mest förutom Halo. Jag är inte riktigt säker om det är näst flest som spelar det men jag tror det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dead Metall Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 man måste inte ha xboxlive! men du kan ju köpa det kostar 600:- om året förutom det första tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 man måste inte ha xboxlive! men du kan ju köpa det kostar 600:- om året förutom det första tror jag 60:- som du säkert menade. Det kostar 500:- att köpa på affären, sedan kostar det 60:- om månaden. Jag har inte XboxLive men jag har xbconect som är mycket tråkigare men det går att spela för att det är kul det med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ska man ladda ner det till datorn eller vad ? Går det att köra tråd löst på xbox de undrar jag oxå för att annars måste man dra en *pip* lång nätverkskabel till d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg