Hoppa till innehåll

Nån Som Fortfarande Tycker Driver Ä Kul ?

Putside

Rekommendera inlägg

Är det bara jag som fortfarande tycker att driver 1 är ett väldigt underhållande spel?.

Driver är ju ett rätt så gammalt spel och som har sina brister typ skittråkiga uppdrag och sånt men jag gillar spelet bara för att man kan åka en tur i miami m.m.

småspelen är rätt så kul de också men polisen är ju hetsiga som bara attan så det kan ibland vara svårt endå.

Vad tycker ni om spelet ? , spelar ni fortfarande spelet ?

skriv vad du tycker om spelet !

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som fortfarande tycker att driver 1 är ett väldigt underhållande spel?.

Driver är ju ett rätt så gammalt spel och som har sina brister typ skittråkiga uppdrag och sånt men jag gillar spelet bara för att man kan åka en tur i miami m.m.

småspelen är rätt så kul de också men polisen är ju hetsiga som bara attan så det kan ibland vara svårt endå.

Vad tycker ni om spelet ? , spelar ni fortfarande spelet ?

skriv vad du tycker om spelet !

köp driver3 istälet B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DRIVER 3 BRA GRAFIK ? HAHAHAHA , så dålig.. trafiken åker ner ett par cm i marken , buggar som f*n jag hadde det förut och sprang på stranden och så kom en polis bil från luften och landande rakt på mej .. sen snurrade den och flög iväg ! :D började skratta sen blev jag arg för att det var så kasst....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...