Putside Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) Är det bara jag som fortfarande tycker att driver 1 är ett väldigt underhållande spel?. Driver är ju ett rätt så gammalt spel och som har sina brister typ skittråkiga uppdrag och sånt men jag gillar spelet bara för att man kan åka en tur i miami m.m. småspelen är rätt så kul de också men polisen är ju hetsiga som bara attan så det kan ibland vara svårt endå. Vad tycker ni om spelet ? , spelar ni fortfarande spelet ? skriv vad du tycker om spelet ! Redigerat 14 Januari 2005 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 1:an va ganska kul men jag hade problem med första uppdraget men driver 3 suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Driver äger. Det är mycket roligt. Jag har kommit långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Är det bara jag som fortfarande tycker att driver 1 är ett väldigt underhållande spel?. Driver är ju ett rätt så gammalt spel och som har sina brister typ skittråkiga uppdrag och sånt men jag gillar spelet bara för att man kan åka en tur i miami m.m. småspelen är rätt så kul de också men polisen är ju hetsiga som bara attan så det kan ibland vara svårt endå. Vad tycker ni om spelet ? , spelar ni fortfarande spelet ? skriv vad du tycker om spelet ! köp driver3 istälet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 driver 3 suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Aldrig tyckt om driver :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Driver 3 och 2 suger ju men driver 1 var ju skit kul :D måste köra det igen var ju skit länge sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Driv3r har aldrig vatt kul!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 driver3 suger inte tycker ni att 1 är så himla kul så kör den da men då ska jag säga vad jag tycker om 1 den suger och har dålig grafik medans driv3r är ut väklad och har super bra grafik :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jo och dom försöker göra en cover på gta 3 med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 DRIVER 3 BRA GRAFIK ? HAHAHAHA , så dålig.. trafiken åker ner ett par cm i marken , buggar som f*n jag hadde det förut och sprang på stranden och så kom en polis bil från luften och landande rakt på mej .. sen snurrade den och flög iväg ! :D började skratta sen blev jag arg för att det var så kasst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 de är inte alls mycket bugar föresten är det sämre grafik på 1 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.