Gäst Beldur Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 RS EAGER! Danne1590 heter ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 båda suger onödigt inlägg?här frågar han om nån spelar å du kommer med din tråkiga åsikt..Båda suger... Tibia= :medieval: Runecape= :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Dom två spelen spelar jag :D :D båda spelen tycker jag e skojiga, men på Rune Scape.. Om någon spelar det, och vet var man kan hitta "Java Applet" (Eller något i den stilen) Så snälla skriv in det här! va e det??? :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 tibia är kul men runescape är så långasamt t.e.x när man slåss så hugger man sen står han bara där i typ 5 sekunder sen slår han igen bara störande tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 runescape här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Tibia såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 H-hhh-h-hhurrr k-aan ddu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag spelade Runscape förut men tröttnade också... Och så undrar jag vad är tibia för något skit många snackar om det men har aldrig vetat vad det är.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag kör båda men jag tycker runescpe är BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Rune scape lv 21 på en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karma Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 men lolololol hallå eller det är typ java.se eller något sådant :P men asså båda är tråkiga man ska lira ragnarök! :cool: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 spela battleon istället det är roligare http://battleon.com Just nu får bara dom som betalat komma in vänta bara tills mätaren är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.