Ratiasu Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Ha inte kommit så långt. Va ska man göra i Goma Cave?Snälla behöver hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 vilken grotta var det?den första? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Va menar du me första? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 det finns 3 grottor på spelet.men kom på att goma var den första. är inte så bra på goma men jag tror där du ska hoppa över på en sten rätt så tidigt i grottan...får kolla upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Ivan ha gått me i mitt partyt och sen puttade jag ner en stubbe i vattnet och d e framför vattenfallet. Gaah, fattar inte va man ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilladam Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 § 1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack Läs reglerna noga!Vi snackar inte om nåt olaglig nerladdning!Jag fråga bara va man ska göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 då hoppar du över floden eller vad man ska kalla det. så har jag för mig att du ska använda wirhl wind eller vad den heter på busken som döljer ett hål i berget. sen ska du också använda grow eller vad den heter på något ställe där har jag för mig. den psy energyn får du genom att blanda eld och jord djiin på samma karaktär. är kanske helt ute å cyklar men har för mig att det är så! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Taack taack!D funkade!^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg