Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen.
Jag tycker själv att kungens uttalande är mycket bätttre än Persson och Freivalds.
Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen.
Jag tycker själv att kungens uttalande är mycket bätttre än Persson och Freivalds.
Freivalds borde avgå fort som f*n, men det borde hela regeringen, och ersättas av en moderat regering, men Freivalds borde åka till tailand helt ensam och personligen hjälpa till med arbetet.......Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen.
Håller med !(Guggo @ 15/01-2005 15:32:27)Vad tycker ni om Perssons och Laila Freivalds agerande om, naturkatastrofen.
Freivalds borde avgå fort som f*n, men det borde hela regeringen, och ersättas av en moderat regering, men Freivalds borde åka till tailand helt ensam och personligen hjälpa till med arbetet.......
Ingen kommentar.
Nä, Persson har inte gjort rätt. En moderat regering hade knappast gjort ett bättre arbete...
det tror ju då jagNä, Persson har inte gjort rätt. En moderat regering hade knappast gjort ett bättre arbete...
Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_<
Jag tycker sverige ska ha President
Wierd, finns det inget som heter yttrandefrihet längre lr.Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_<
Ingen Komentar heller
om inte freidwalls avgår då e det något fel med hela j*vla regeringen
Det finns någon "lag" som säger att kungen inte får uttala sig politiskt.(Slither @ 15/01-2005 22:01:00)Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_<
Wierd, finns det inget som heter yttrandefrihet längre lr.
ALLA människor i hela landet får göra det, UTOM kungen. <_<
herregud dom gjorde inte ett skit på 2 eller 3 dygn det är FÖR JÄVLIGT
det tror inte jag, moderat regering hade bara tagit hand om den svenska folket sedan skitit i allt annat, d0m förlorar ju pengar om dom hjälper förmycket(Guggo @ 15/01-2005 18:28:49)Nä, Persson har inte gjort rätt. En moderat regering hade knappast gjort ett bättre arbete...
det tror ju då jag
Boring. Annars no comment.(# 21 @ 16/01-2005 11:35:27)(Slither @ 15/01-2005 22:01:00)Jag tycker att det är dåligt att kungen inte får säga vad han tycker!! <_<
Wierd, finns det inget som heter yttrandefrihet längre lr.
Det finns någon "lag" som säger att kungen inte får uttala sig politiskt.
ALLA människor i hela landet får göra det, UTOM kungen. <_<
Jag tycker det var bra att det kom ut vad kungen tyckte om hela saken, nu litar ju nästan hela Sveriges befolkning på honom.
Han lär ju knappast ha skrivit det talet själv, kungajävel.Jag tycker det var bra att det kom ut vad kungen tyckte om hela saken, nu litar ju nästan hela Sveriges befolkning på honom.
som om nån politiker eller liknande ha skrivit sitt tal själv...
Har jag påstått det?som om nån politiker eller liknande ha skrivit sitt tal själv...
du klagar ju på att kungen inte skrev sitt tal själv.. varför ska han göra det när ingen annan har gjort/gör det
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in