Gäst 12 Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag är muslim. Det man gör om man är stolt muslim Fasta när det är ramadan Be[barn behöver inte för att dem har skolor. Inte äta gris Tro på Gud i islamisk språk kallas det Allah Och Mohammed är vår profe som kristna har Jesus som profe Koranen är också som kors fast det är en koran och kors är ett kors mm finns mer saker det är en stor tradition om man är muslim. Mycket tro. Jag fastar Tror på Gud Äter inte gris Och mer som ska göras. Du kan berätta detta vill du veta mer kanske jag kan komma på nåt :) Du snackar inte positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) Tja,du kan väl läsa upp allt om det smutsiga Islam och sedan ropa ut: !ÄT GRIS! DET ÄR VANLIG SVENSK HUSMANSKOST,HÄR I SVERIGE ÄTER MAN VAD SOM FINNS DET VILL SÄGA SVENSK HUSMANSKOST GRISKÖTT! MUSLIMER BARA BRÅKAR! Redigerat 13 Februari 2005 av Fuel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 det gör ju du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag är muslim. Det man gör om man är stolt muslim Fasta när det är ramadan Be[barn behöver inte för att dem har skolor. Inte äta gris Tro på Gud i islamisk språk kallas det Allah Och Mohammed är vår profe som kristna har Jesus som profe Koranen är också som kors fast det är en koran och kors är ett kors mm finns mer saker det är en stor tradition om man är muslim. Mycket tro. Jag fastar Tror på Gud Äter inte gris Och mer som ska göras. Du kan berätta detta vill du veta mer kanske jag kan komma på nåt :) Du är en j*vla kristen och jag menar inte er andra ! Vadå alla har sin egen tradition din fuel ! Bättre och ta bort e så blir det ful .Idiot och jag menar det bryr mig inte om jag får varning för det ordet därför jag är stolt muslim och vill inte att islam traditionen blir förolämpad idiot fuel ! j*vla rasist ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 eh,dubbelnollan,du borde kolla på vad du skriver j*vla kristen skrev du,och är du inte nöjd med sveriges nya stats-religion kristendomen,så dra! Sverige kommer alltid att ha flest kristna och jag tänker inte låta dig förolämpa kristendomen! Åk till ett muslimskt land om du é så mycke emot kristendomen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag är muslim. Det man gör om man är stolt muslim Fasta när det är ramadan Be[barn behöver inte för att dem har skolor. Inte äta gris Tro på Gud i islamisk språk kallas det Allah Och Mohammed är vår profe som kristna har Jesus som profe Koranen är också som kors fast det är en koran och kors är ett kors mm finns mer saker det är en stor tradition om man är muslim. Mycket tro. Jag fastar Tror på Gud Äter inte gris Och mer som ska göras. Du kan berätta detta vill du veta mer kanske jag kan komma på nåt :) Jaaa kanske det är fler men vi har inte vart emot er men det är ni kristna som hatar muslimer så hatar vi er era nollor ! och jag menar bara dem som är som fuel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.