Nabosi Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 När jag går in i sista templet när man ska befria Zelda så möter man boss först som man ska slå söder sina små saker som snurrar runt...sen nästa boss är ju att man moste clona sig själv ju....men den tredje vet jag inte hur man gör snälla berätta....det är mitt ända problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 När jag går in i sista templet när man ska befria Zelda så möter man boss först som man ska slå söder sina små saker som snurrar runt...sen nästa boss är ju att man moste clona sig själv ju....men den tredje vet jag inte hur man gör snälla berätta....det är mitt ända problem Är det ingen som läser andra poster innan ni skriver ? Har redan skrivit detta 3 gånger ;p Nåväg, du ditt "ända problem" är även din sista eftersom detta är den sista formen Vaati tar innan du har klarat av spelet. Du tar honom på följande sätt: Form3: Du måste se upp för de runda elektriciteten som han skickar åt olika hål. Därefter När alla fyra ögon skuter rund elektricitet samtidigt skall du slå tillbaks dessa men du måste vara "4 links" när du gör det så alla fyra ögon tar stryk precis samtidigt. Ögonen kommer nu att försvinna och du går fram och matar honom med svärdet. Detta tills han stupar. ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) Men först så måste du andvända Cane of Pacci på armen som han tar ner i marken. Du ska då göra dig liten och springa in i hålet i armen som kommer upp, eller hur man ska förklara det, där inne så finns det jätte många ögon och du ska slå på det ögat som har mest färg, eller nått.. Och så gör du lika dant på andra sidan.. :mellow: Redigerat 17 Januari 2005 av Darmani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Men först så måste du andvända Cane of Pacci på armen som han tar ner i marken. Du ska då göra dig liten och springa in i hålet i armen som kommer upp, eller hur man ska förklara det, där inne så finns det jätte många ögon och du ska slå på det ögat som har mest färg, eller nått.. Och så gör du lika dant på andra sidan.. på det ögat som det är ett mini öga i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg