Mater Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 finns det spel til mac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ja men dom suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 varför suger dom vissa är tråkiga men WoW Å wc3 å starcraft och andra spel dom och dom äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 diablo är jobbigt att spela eftersom den bara har en klick plus att en dell dimension är bättre än en g5a så nöjd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 men lol heler g5 är har den bästa procesorn nu för hemmadatorer om du nu vet vad procesor är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 HAHAHA Så du menar att en ny PC (dell tillochmed) skulle slå en mac XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 ja dit lila... fatta men jag gillar inte mac har typ inga spel men dom har vist 2 klicks musar det är bara dom som kommer med till datan som har 1. ochför det andra bara för att det är en dell är den inte bra sej inte saker som ni inte fatar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 och så här då min pappa köpte en g5a åt mig uppgradera den som f*n och sånt sen när jag skulle köra wc3 eller dibbe 2 så laggade det och det var dålig grafik så NÖJD DIN LILLA men när jag skulle köra på pcn då funkade det skit bra SUG PÅ DEN DU allt har hänt på riktigt också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Du är ju inte riktig i huvet! Stick från Mac-forumet och håll käft! J*la Svenne! -Mac Avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Men har din pappa nu en så hög intelligensnivå så han köper en Mac för att du ska spela på den så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 OCH DU ÄR INGEN SVENNE DÅ ELLER MIGHT NEJ DU ÄR EN j*vla NEGER (jag är inte rasist) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 nu börjar det gå lite vilt va?? vi borde låsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg