Seek&Destroy Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 är det nån som spelat?? det är typ ett brutalt massmords-spel.. väldigt underhållande, bra att avreagera sig på... Man Spelar som "The Postal Dude"... man kan välja själv hur våldsamt det ska vara, man kan få uppdrag som t.ex "Get Some Milk".. och då kan man välja att man bara går dit, hämtar mjölken och går och betalar.. eller innan man går dit bränna ner hela stan, döda alla människor, och när man kommer till affären så tar man bara mjölken och skjuter gubben i kassan och gå hem.... jag rekomenderar verkligen detta spel!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king-of-the-kung-fu Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 har kört det..de e kul...fast lite för våldsamt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seek&Destroy Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 har kört det..de e kul...fast lite för våldsamt.. nej nej det är helt perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 det e svinskoj, jag rekomenderar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 det e svinskoj, jag rekomenderarjag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 lite konsitg tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king-of-the-kung-fu Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 demot går ju och ladda ner...de e ju med uppdraget get some milk...men...MAN FÅR BARA SPELA 5 MIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tekenre Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 tyckte de va skoj ibörjan... me att gå å slå huvudet av folk me spade å sedan spela fotboll me de mm.... men man tröttnar lungt på de efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SSJ Trunks Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Jag tycker Postal2 är ett sjukt spel.. Jag skratta gör mycket när jag spelade spelet för första gången. lol På demot var uppdraget att sticka och köpa mjölk. Och om man inte betalar affärsägaren tar han fram en M16 och börjar peppra. Sjukt... :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 De spelet funkar inte på min dator :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Det är Grymt! specielt och pissa på folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 min kompis köpte d fast han bytte sedan ut det (han tyckte d va tråkigt!) så han fick pirates of cariban d va också tråkigt sa han så ska han ta indiana jones snart! /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.