Gäst angel75 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Nån som vet hur man klarar banan med hajen som man ska mata med köttbitar... eller vad man ska göra... Jag hjälper min son som är 6 år och jag vet inte hur man ska göra... har hållt på i timmar med denna bana! Så snälla nån som vet vad man ska göra.... Det är nån sorts boss...? TACK snälla du som kan och orkar skriva ett svar! Du är guld värd!!!!!!!! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotta Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det var länge sedan jag spelade, men om det är den banan jag tänker på ska man dyka ner på bottnen och lossa gasflaskorna som finns där (en i taget). Sen ska du kasta eldbummerangen på flaskan som flyter upp och då kommer hajen att äta den och tillslut sprängas. Nån som vet hur man klarar banan med hajen som man ska mata med köttbitar... eller vad man ska göra... Jag hjälper min son som är 6 år och jag vet inte hur man ska göra... har hållt på i timmar med denna bana! Så snälla nån som vet vad man ska göra.... Det är nån sorts boss...? TACK snälla du som kan och orkar skriva ett svar! Du är guld värd!!!!!!!! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tedminator Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 men innan man dyker ska man kasta ut maten så du inte dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elleboyz Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 skjut på köttet sen dyk när du har chansen. Sen skjut på några röda tunnar. och så förlorar den liv tror jag (har klarat ty 1.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg