Deoxys 2 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 snälla hjälp mig vart fångar man togetic? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Man fångar den vid tåget i början....Du ska möta en tränare som ser precis ut som dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Man fångar den vid tåget i början....Du ska möta en tränare som ser precis ut som dig.. fast du måste ha fångat alla andra shadow-pkmn först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Synd jag fångade inte alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 du moste fonga alla pokémon först inan du kan fonga den jag var nära på att klara det jag fongade alla utom ca 6 st :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg