keep-smiling Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Vet inte vart jag ska. Har snackat med rymd gubben första gången men vart ska jag då? :blink: Hoppas det inte är "Dark World" :unsure: ! Undrar också när man får dark och light beam. Hjälp mig omgående! :visslar: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 till agon wastes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
keep-smiling Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 vad ska man göra där då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 du ska till templet i agon wastes(vägen får du lista ut själv,f*n den e enkelt) o där kommer du hitta en hologram,scanna den så kommer du att prata me en luminoth som kommer säga till dig saker o att du ska återlämna energin från dark agon wastes, så du måste hitta 3 nycklar för att komma till templet(i dark menar ja,du kommer hitta de de e lätt)o efter du mött amorbis(bossen) så får du dark suit(du kommer ändå ta skada men inte så mkt nu me den här suit) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 det finns en boss i templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg