Nirvana freak Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Skrivet 16 Januari 2005 vilka här lyssnar på Nirvana?? ( för jag har inte sett nån tråd om dom vad jag kommer ihåg ;) ) Citera
Boiuthh Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Skrivet 20 Januari 2005 Nirvana e grymt bra.. dom har ju gjort världens bästa platta: Unplugged in New York.. Citera
Gäst Adema Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 ganska bra förresten vat ni vad nirvana betyder igentligen............det betyder utslocknande,enligt den budhistiska tron så återföds man tills man nått nirvana,fred i själen måste men ha för att komma till nirvana Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Skrivet 26 Januari 2005 älskar deras: Man Who Sold The World från just ^Unplugged in New York.. Citera
Nirvana freak Skrivet 26 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2005 ganska bra förresten vat ni vad nirvana betyder igentligen............det betyder utslocknande,enligt den budhistiska tron så återföds man tills man nått nirvana,fred i själen måste men ha för att komma till nirvana jo jag visste vad det betydde det tillhör den budismiska religionen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.