majstro Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jepp, gör som de två personerna över har sagt så kommer du in dit. Fusa en kingstone med goron till höger för att få fram big Goron. ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 JAG HAR FUSHAT MED ALLA SAKER PÅ VEGANA MEN SAKNAR FORTFARANDE EN GOORONS PS JAG HAR FUSHAT MED DEN VENSTRE MEN INTE MED DEN SOM KOMER NÄR MAN FUSHAT FÖR DET GÅR INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 HALÅ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 hej hej !! jag har också problem med detta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majstro Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 hmm.. märkligt. Om du har fusat med alla 5 "väggar" jag skrev tidigare borde du nu ha 6 gorons framme (den första kommer fram när du snackar med bonden nära lon lon har jag för mig). Fusa mer sista goron till höger gör du när alla väl är framme och du har nått in till stora kistan längst in där du finner en "bottle". ~Majstro~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 vadå bonde jag hittar honom men får ingen goorons ska man fusha ((((((((((((((((((MIT HUNDRADE INLÄG)))))))))))))))))) ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år ja vist ska han leva ja vist ska han leva ja vist ska han leva uti hundrade år. å när han har levat å när han har levat å när han har levat uti hundrade år ja då ska han skuta ja då ska han skutas ja då ska han skuta på en skotkära fram `````````````````SAS````````````````````` Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg