ceco Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 när jag chattade med min kopis så gjorde han så han skrev åt mig också hur gjorde han det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 vadå skrev man brukar skriva på msn :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 han använde antagligen msn 7.0 (BETA) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 när jag chattade med min kopis så gjorde han så han skrev åt mig också hur gjorde han det Ja, hur menar du? Om han skrev med DIN msn-användare när du var online bör du scanna datorn efter trojaner eller backdoors då han kan ha använt sig av netbus eller liknande hackverktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Det finns ett program som gör att man skriver med den andres MSN namn, det vill säga att man till exmepel heter: Olle och den andre Sven, så han som heter olle skriver som sven också, vet ej vad det programet heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Det finns ett program som gör att man skriver med den andres MSN namn, det vill säga att man till exmepel heter: Olle och den andre Sven, så han som heter olle skriver som sven också, vet ej vad det programet heter.Jaha, var det inte värre. Men om ett sånt program finns går det nog att ladda ner någonstans på Mess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag känner en som gjorde det på mig med.. Han säger att det är jag som sitter och skriver han har nått program så att dte går han sa att det kostade 400kr men det är nog inte sant men han håller inte på längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Han ändrade nog bara namn till samma namn som du använde, sen skrev han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 hihi vilken jobbig polare:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 så gör # 21 typ hela tiden mot mig, skit jobbigt.. fårga han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) ja fattar inte....va för program??? :zzz: :zzz: Redigerat 21 Januari 2005 av jacobz1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 såhär.... om du tillexempel heter peter e bäzzt och han heter collizzeeeeennn så kan han ju ändra namn igen-... då gör han det och skriver att han heter peter e bäzzt o sen ska kan han skriva va som helst när ghan sen skas va sejj själv så byter han ju ba namn igen... e d så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.