sas Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Skrivet 17 Januari 2005 vAD SKA MAN JÖRA EFTER MN KLARAT VAATI? Är det som på wint waker att man ska starta om spelet ¨så är det lite anolunda för det är kanska tråkit för att alla lätta monster dog ju när man klarade vaati. fast man kan ju klå vatti hur många kånger som helst ta ej på allvar , onödigt och skrolla ner så mycket :lol:
majstro Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Skrivet 17 Januari 2005 Det blir till att kuta runt och försöka finna alla kingstone bitar att fusa. Men jag börjar undra om det ens är möjligt efter att man har klarat spelet. Jag har ca 8 kvar och b.l.a. har jag ju märkt att killen som bygger hus åt de tre damerna är borta. Sist innan jag tog Vaati stod han vid hönsen utanför biblioteket och ville att jag skulle få bort hönsen så att han kunnde bygga det 3e huset. Och efter att dam1 & 2 flyttat in kunnde man fusa kingstones med dem. 2 vardera tror jag. Nu när han är borta får inte dam3 något hus. Så det verkar som om vill man få fusa alla kingstones måste man göra det innan man tar Vaati. Någon som har en annan åsikt? ~Majstro~
Rekommendera inlägg