melle Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 fusk till Halo 2 finns det i sånafall så kan ni vel skriva ner några rader hur man gör ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jag tror inte det finns nå fusk till Halo 2. det ä mest buggar å dom kan jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Det finns inga Fusk och bara buggar på Live!. Kanske någon liten bugg men ingen jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 okej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Det finns många buggar på spelet! :D På Delta Halo så kan man komma längst upp på banan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Skriv hur? Bungie kanske menar att buggarna är som fusk. Att dom satt in buggarna med flit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Det finns ju fusket blind... På Banan Outskirts kan man hoppa upp ovanför en dörr i början på banan o där finns en lampa, hoppa upp på den, hoppa upp på taket, det kan vara svårt, men det funkar. Det finns en skalle, plocka upp den genom att hålla inne X. Tadaah, nu slåss man mycket, mycket bättre. Man kommer inte att se gubben, för att få bort det, ska man starta om Xboxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ser fienderna en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Amen på banan Outskirts efter man har hoppat upp på lapan och det så kan man hoppa upp på alla tak! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zealot Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 ser fienderna en? Aaah, det gör dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg