mcargo Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jag har en cool bild som jag vill ha som avatar men d står att d inte går och varför?? jo för att den typen av bilder går inte men jag fattar inte vad d e för typ av bild :angry: VADÄR D FÖR FEL :angry: (PS:d e en bild på en massa chaos space marines om ni vet vad warhammer 40k e DS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcargo Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jag har en cool bild som jag vill ha som avatar men d står att d inte går och varför?? jo för att den typen av bilder går inte men jag fattar inte vad d e för typ av bild :angry: VADÄR D FÖR FEL :angry: (PS:d e en bild på en massa chaos space marines om ni vet vad warhammer 40k e DS) det kan vara fel form jpg eller gif funkar tror jag eller så är den för stor 12 k är största Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcargo Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 men d står att (tror jag) att d e nått som rättar till så an den blir tillräckligt liten har jag fel? i sånna fall kan jag förminska den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 den är för stor så.. prova att förminska den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Ja, den förminskas till storleken (pixlarna) automatiskt, men den får inte vara över 12kb när du laddar upp den [din ligger på runt 36kb] ..så blev det iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 pjecic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.