Netsire Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) Jag har sett när man spelar på internet på en server så är det en del personer som har färg på sitt nman olika färger fast hur gör man det hur får jag färg på mitt namn? Ingen som vet snälla hur får man färg på sitt namn?? :meddum: Redigerat 17 Januari 2005 av 0024 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Jag skulle tro att man använder sig av "färgkoder" som gör färg på texten. Fråga nån av dem du stöter på som använder fär i sitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Men det är så många som talar engelska det är lite svårt att hänga med då...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 det är skit lätt du gör så här: du vill kanske heta tillexempel the one and only med sveriges färger då gör du så här: ^4The^3one^4and^3only då blir ditt namn i sveriges färger jag kan ge dig alla färgkoder: ^1=röd ^2=grön ^3=gul ^4=blå ^5=ljusblå ^6=Magneta (lila) ^7=vit ^8=svart du kan även skriva ärg i texter också om du undrar ^ var den finns så är den brevid enter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 tack så mycket jätte snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Det var så lite så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.