kola_king Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 (redigerat) Det här är en ny tråd som jag gjorde när "Kolla in min fakefigur" av JGamer låstes. Här kan ni skicka in fakefigurer och omgjorda bilder. Regler: # Förolämpa inte andras bilder. Ni kan ge konstruktiv kritik dock. # Bilder med rasistiskt eller sexuellt ofredande syfte är inte tillåtna (fast det står ju förstås i Fuskas regler) # Spamma INTE! Det var det som fick den förra tråden låst # Förövrigt är allt tillåtet :D Jag undrar nu bara om denna tråd räknas som en forumlek? Det är inte exakt som en sådan, folk kan ju här mer visa upp sina egenskaper i bildredigering och även i fantasi. I regeln §1.26 står det att man inte får skapa trådar där det förväntade svaret är mindre än 5 rader med enbart text, vilket inte stämmer in exakt på denna tråd. Jag inleder tråden med den här bilden: Redigerat 3 Februari 2006 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 (redigerat) metroid prime 3 :D samus har fyra nya beams Redigerat 18 Januari 2005 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 nemen Zelda då vart har du gjort av med kroppen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Det här är en bild som JGamer gjorde. Med den hedrar jag hans otroligt populära tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Bra att du fixa tillbaks denna FakeFigur tråd.Det var en av mina favoriter,och så låser man den :angry: Bara den inte blir låst nu igen.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Draghon, som låste den förra, sa att det var okej att göra en ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Draghon, som låste den förra, sa att det var okej att göra en ny. ok Coolt.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 (redigerat) Men Link då! Redigerat 19 Januari 2005 av kola king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Draghon låste tråden p.g.a det var mer: f*n vad cool än fakefigurer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 NINTENDO´s näste succéspel... Uppföljaren på MARIO VS DK heter... PAPERMARIO VS LINK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 http://www.puissance-zelda.com/Trucages/ChrisDessin03.gif Det är dock inte jag som gjort den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg