Turbo78 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Skrivet 18 Januari 2005 :huh: Jag har nu suttit och kollat på lite saker och ting på denna sida och jag kom fram till att jag ville kolla lite på fusk och så, Jag har testat en del saker som folk har skickat in, men när man testar dessa fusk saker som blir in skickat funkar ju inte <_< . Jag undrar därför, hur kommer det sej att man skickar in fusk ock koder osv när det inte funkar :blink: Jag provade bla Colin Mcrae Rally 4, Jag skrev precis som det stog men inget av dessa koder och bokstäver fungarde :( . Så frågan jag ställer är , Varför skickar man in eller skriver när dessa inte funkar :evil: Mvh en besviken Xbox spelare !
Dysfunction Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Skrivet 18 Januari 2005 Colin McRae Rally 4 koderna funkar inte eftersom att ditt spel inte har det matchande idnumret för koderna! Bara en bråkdel av koderna till CMR4 är inskickade till fuska. Om du vill ha koderna till just DITT spel: skriv upp idnumret här och jag fixar koderna. IDnumret står någonstans i nån optionmeny i spelet om jag inte minns fel. Kolla igenom alla menyer, så hittar du det efter ett tag.
Turbo78 Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2005 :huh: Hmmm det var som faan :D Okej ..........Koden på mitt spel är så mycket som : 72029.... Tack så mycket för ditt svar !
Dysfunction Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Skrivet 18 Januari 2005 (redigerat) :huh: Hmmm det var som faan :D Okej ..........Koden på mitt spel är så mycket som : 72029.... Tack så mycket för ditt svar ! Okej...här kommer de 2 uppsättningar fusk som finns till din kod.Den nedre bör funka till ditt, men testa båda! ------------------------------------------- 72029 - PC-version Funktion :: Kod Grupp B-läge och bilar :: GVVMIT Alla andra bilar :: YGOAGK Alla banor :: ZODOMY Expert-läge :: CKDMNN Alla bildelar :: ADDRQN Alla biltester :: EDDWDX Spegelvända banor :: ECOOAV ------------------------------------------- 72029 - Xbox Funktion :: Kod Grupp B-läge och bilar :: EZXIUE Alla andra bilar :: QOMVZW Alla banor :: QVPZGJ Expert-läge :: KABWOB Alla bildelar :: XXGQQC Alla biltester :: QBQGFE Spegelvända banor :: LWRBVI ------------------------------------------- [EDIT] Har skickat in dem, så dessa koder kommer snart att finnas på fuska.se för senare bruk. Redigerat 18 Januari 2005 av Jokinen
Turbo78 Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 18 Januari 2005 :rolleyes: Hmmm jag får tacka för din hjälp.....nu funkar det som det ska ......Men jag blev lite besviken på att det inte fanns fler bilar på 4 hjulsdrivna avdelningen ...annars e det helt okej ......Men Tack så mycket. Har en fråga till dej också ....Har du spelat ..splinter cell eller på XBox ??? Tack så mycket på förhand :D
Dysfunction Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Skrivet 19 Januari 2005 Jo, jag har lirat Splinter Cell till PC. Varför undrar du? :blink:
Turbo78 Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2005 (redigerat) :huh: Sitter fast , har ingen anning vart faan jag ska ta vägen, Har skrivet en liten beskrivning på vart jag är på Xbox avdelningen på denna sida så om du vill så kan du ju läsa det, det står som rubrik: Splinter Cell ! Redigerat 20 Januari 2005 av Turbo78
Rekommendera inlägg