Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

:huh: Jag har nu suttit och kollat på lite saker och ting på denna sida och jag kom fram till att jag ville kolla lite på fusk och så, Jag har testat en del saker som folk har skickat in, men när man testar dessa fusk saker som blir in skickat funkar ju inte <_< . Jag undrar därför, hur kommer det sej att man skickar in fusk ock koder osv när det inte funkar :blink: Jag provade bla Colin Mcrae Rally 4, Jag skrev precis som det stog men inget av dessa koder och bokstäver fungarde :( . Så frågan jag ställer är , Varför skickar man in eller skriver när dessa inte funkar :evil:

Mvh en besviken Xbox spelare !

Skrivet

Colin McRae Rally 4 koderna funkar inte eftersom att ditt spel inte har det matchande idnumret för koderna! Bara en bråkdel av koderna till CMR4 är inskickade till fuska. Om du vill ha koderna till just DITT spel: skriv upp idnumret här och jag fixar koderna.

IDnumret står någonstans i nån optionmeny i spelet om jag inte minns fel. Kolla igenom alla menyer, så hittar du det efter ett tag.

Skrivet (redigerat)

:huh: Hmmm det var som faan  :D  Okej ..........Koden på mitt spel är så mycket som : 72029....

Tack så mycket för ditt svar !

Okej...här kommer de 2 uppsättningar fusk som finns till din kod.

Den nedre bör funka till ditt, men testa båda!

-------------------------------------------

72029 - PC-version

Funktion :: Kod

Grupp B-läge och bilar :: GVVMIT

Alla andra bilar :: YGOAGK

Alla banor :: ZODOMY

Expert-läge :: CKDMNN

Alla bildelar :: ADDRQN

Alla biltester :: EDDWDX

Spegelvända banor :: ECOOAV

72029 - Xbox

Funktion :: Kod

Grupp B-läge och bilar :: EZXIUE

Alla andra bilar :: QOMVZW

Alla banor :: QVPZGJ

Expert-läge :: KABWOB

Alla bildelar :: XXGQQC

Alla biltester :: QBQGFE

Spegelvända banor :: LWRBVI

[EDIT] Har skickat in dem, så dessa koder kommer snart att finnas på fuska.se för senare bruk.

Redigerat av Jokinen
Skrivet

:rolleyes: Hmmm jag får tacka för din hjälp.....nu funkar det som det ska ......Men jag blev lite besviken på att det inte fanns fler bilar på 4 hjulsdrivna avdelningen ...annars e det helt okej ......Men Tack så mycket.

Har en fråga till dej också ....Har du spelat ..splinter cell eller på XBox ???

Tack så mycket på förhand :D

Skrivet (redigerat)

:huh: Sitter fast , har ingen anning vart faan jag ska ta vägen, Har skrivet en liten beskrivning på vart jag är på Xbox avdelningen på denna sida så om du vill så kan du ju läsa det, det står som rubrik: Splinter Cell !

Redigerat av Turbo78
  • Skapa ny...