rickii Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Behöver jag nått mer än Counter Strike Condition Zero för att spela CS?? Får man account med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 man behöver en HJÄRNA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 :angry: Men man behöver ett account med, och jag undrar om man får det med CS Condition Zero!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 vadå, man behöver en hjärna för att spela Cs :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 ja,man får det ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Oki tack :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 och en dator-.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 asså kaktuskillen sluta vara en sån j*vla osjysst kille han e ju säkert liten...hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Tack för at du försvarar mej men jag är INTE liten!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 ok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 nej jag ville inte vara oschysst, bara ha lite roligt.. liksom.. jag ville inte såra nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chad-Muska Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Behöver jag nått mer än Counter Strike Condition Zero för att spela CS?? Får man account med? Ladda först ner Steam i www.steampowered.com och sen prega in Counter Strike Condition Zero Serial nummret (du behöver först en steam account) och sen så kan du dubbelklicka på en lite genomskilnig sak som det står Counter-Strike i games då sen väntar du tills den är färdig sen så dubbelklickar du och då går den in! :gitarr: Hoppas det är rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg