jacobz1 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 jag vill göera en map på warcraftIII men jag fattar inte hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ingen fattar typ,men det borde finnas en manual.. annars finns det säkert en hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag tror man måste ha ett program jag vet inte hur man får det men man kan fråga någon annan som har gjort en warcraft III bana man kan få hotmailen om man kör deras bana den brukar stå där nere.... :medieval: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag har gjort tusen tals banor jag vet.... har du installerat map editor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag har gjort tusen tals banor jag vet.... har du installerat map editor? Då kan du hjälpa mig också och starta en ny bana snällla Skulle vara skit kul och ha en bana!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jag tror man måste ha ett program jag vet inte hur man får det men man kan fråga någon annan som har gjort en warcraft III bana man kan få hotmailen om man kör deras bana den brukar stå där nere.... :medieval: :D lol map editor ÄR ett program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag har gjort tusen tals banor jag vet.... har du installerat map editor? map editor installeras ju med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Mest triggers folk inte förstår, bara att börja så lär man sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 :D Jaja men jag kom inte ihåg vad programmet hete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 map editor borde ligga där man har instalerat WC III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 triggers e svårt i början... fattade ingenting första gången;) kan bara lite fortfarande :lol: typ hur du gör så att en spell gör så att ett item kommer fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.