Hoppa till innehåll

xbox

N3OM*

Rekommendera inlägg

går det att spela online

Självklart! XBox Live vet du! Du får headset och det finns typ 90 spel att köra på internet. Då kan du snacka taktiker och bestämma matcher genom headsetet och du behöver inte ens ha datorn på för att lita nåt spel. Är inte det superbra så säg! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"]vad kostar det då??

Det kostar ungefär 500 kr eller kanske tom mindre nu för jag kollade sist för länge sedan. Med Ghost Recon: Island Thunder och Live blir det ungefär 600 kr. Men det är det verkligen värt! Ett problem kan vara det att man måste ange sitt kontonummer så Microsoft kan ta 60/månad. Fast det är ett års abonnemang på XBox Live.

Man kan ha en friends list på sitt XBox då man har Live också kan man spela med de om de är online. Sedan kan man nog joina claner och spela på andra claner. Det är typ en miljon människor som har XBox Live.

Det är oslagbart tycker jag. Det är ju så himmelskt roligt att lira över internet! Och om man är dålig på engelska så kan man antingen bara köra med svenskar eller avaktivera funktionen Headset så att man inte behöver snacka om de frågar nåt eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"]vad kostar det då??

Det kostar ungefär 500 kr eller kanske tom mindre nu för jag kollade sist för länge sedan. Med Ghost Recon: Island Thunder och Live blir det ungefär 600 kr. Men det är det verkligen värt! Ett problem kan vara det att man måste ange sitt kontonummer så Microsoft kan ta 60/månad. Fast det är ett års abonnemang på XBox Live.

Man kan ha en friends list på sitt XBox då man har Live också kan man spela med de om de är online. Sedan kan man nog joina claner och spela på andra claner. Det är typ en miljon människor som har XBox Live.

Det är oslagbart tycker jag. Det är ju så himmelskt roligt att lira över internet! Och om man är dålig på engelska så kan man antingen bara köra med svenskar eller avaktivera funktionen Headset så att man inte behöver snacka om de frågar nåt eller så.

Men han kanske undrar hur mkt xbox kostar jag tror ungifär 2000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"]vad kostar det då??

Men han kanske undrar hur mkt xbox kostar jag tror ungifär 2000

Aha :) , sorry, ett XBox kostar väl 1800 kr på de flesta ställena. Sedan kan man väl hitta det ännu billigare någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...