MetoC7 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Jag vet inte vart ifrån man kan ladda ner det, men jag behöver det för att kunna spela på dom dumma servrarna.. Vartifrån kan man ladda ner det? Eller måste man liksom installera om spelet och patchen? Någon som använder det kanske kan berätta hur det ser ut i den där "PD" filen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 det följer väll med på cd:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Nep, det gjorde det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Battlefields officiella hemsida? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soulprint Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Jag vet inte vart ifrån man kan ladda ner det, men jag behöver det för att kunna spela på dom dumma servrarna.. Vartifrån kan man ladda ner det? Eller måste man liksom installera om spelet och patchen? Någon som använder det kanske kan berätta hur det ser ut i den där "PD" filen. :) Punkbuster brukar alltid vara integrerat i senaste patcharna i dom spel som använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Battlefields officiella hemsida? :huh: det borde finnas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Vet liksom inte hur jag ska nå bajset, när jag försöker installera patchen igen säger den att jag inte kan göra det darför att jag redan har den.. Kan ingen lägga upp PD filen nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henrik91 Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 på battlefield vietnam så följde det med på cden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.